به گزارش روابط عمومی لکو ایران، اولین دوره معرفی رشته های پژوهش محور دانش آموزی با همکاری واحدهای مارکتینگ و آموزش لکو ایران برگزار گردید. این دوره به عنوان یک خدمت جدید، بصورت هفتگی تحت عنوان اینتروداکشن برگزار می گردد.

اهداف برگزاری دوره

هدف از برگزاری این دوره ها، آشنایی بیشتر والدین و دانش آموزان با رشته های پژوهش محور دانش آموزی می باشد، تا بتوانند با وسعت دید بیشتری نسبت به انتخاب دوره مورد علاقه خود اقدام نمایند. این دوره ها بصورت کاملا فشرده و در جهت ارائه یک شمای کلی از آن رشته آموزشی در بستر فضای مجازی برگزار می گردد. نکته جالب توجه اینکه، علاوه بر برگزاری در پلتفرم مجازی اختصاصی لکو ایران،  این دوره ها بصورت لایو در اینستاگرام لکو ایران به نشانی instagram.com/leco.ir قابل مشاهده است.

از آنجایی که لکوایران یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات جدید و با کیفیت در حوزه پژوهش دانش آموزی در سطح کشور می باشد، برای اولین بار امکان آشنایی والدین و دانش آموزان را با دوره های پژوهشی فراهم نموده است. این اقدام می تواند تا حد زیاد زمینه ساز کشف میزان علاقه یک دانش آموز با رشته مورد نظر خود باشد.

در راستای اجرایی شدن موضوع فوق، اولین دوره معرفی رشته های پژوهش محور دانش آموزی با معرفی رشته لکوسام (سرعت انتقال محاسبات ریاضی) برگزار گردید. این دوره در روز جمعه مورخ بیست و هفتم تیر ماه  ۱۳۹۹ ، با حضور جمعی از نمایندگان، مدرسین، والدین و دانش آموزان ارائه شد.

لکوسام(سرعت انتقال محاسبات ریاضی)

ریاضیات همواره راهی برای شگفت زده کردن انسان دارد. لکوسام (سرعت انتقال محاسبات ریاضی)، مجموعه روش هایی برای محاسبات ریاضی است که به دانش آموزان کمک می کند تمامی محاسبات پیچیده ریاضی ( چهار عمل اصلی به همراه جذر، توان و مثلثات) را با دقت و سرعت بالا انجام دهند. بطوریکه سرعت محاسبات هشت تا بیست برابر افزایش یابد. در واقع لکوسام رشته ای ست، که در آن محاسبات سنگین و پیچیده به تکه های کوچک تر و ساده تبدیل می شود. به نحوی که این مسائل قابلیت به ذهن سپردن را دارند.

یادآور می شود دومین دوره معرفی رشته های پژوهش محور دانش آموزی با تاکید بر رشته لکومس (محاسبات ذهنی و چرتکه ای) در تاریخ سوم مرداد ماه ۹۹ از ساعت ۲۰ برگزار می گردد.

معرفی رشته های لکوایران

 جهت کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری این دوره ها به سایت لکو به نشانی www.Leco.ir و یا پیج اینستاگرام لکو به نشانی instagram.com/leco.ir مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *