لکوکاپ استانی

تاریخ برگزاری لکوکاپ استانی

به گزارش روابط عمومی لکوایران، امسال لکوکاپ استانی به صورت غیرمتمرکز  و همزمان در سراسر کشور، در تمامی پایگاه های منتخب لکوایران در تاریخ شانزدهم  و هفدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نحوه برگزاری

در این جشنواره، دانش آموزان در دو لیگ کارگاهی و مسابقاتی با یکدیگر به رقابت پرداختند. نفرات برتر استانی مجوز ورود به هجدهمین جشنواره ملی خلاقیت های علمی- پژوهشی لکوکاپ ایران را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در رشته های زیر به رقابت می پردازند:

لکومس(محاسبات ذهنی و چرتکه ای)

لکوسام(انتقال سریع محاسبات)

لکوروبو(رباتیک دانش آموزی)

لکوکیو(مزرعه فکر)

لکوکیدز(مهندسی خلاقیت)

لکوپل(سازه های ماکارونی)

برگزاری لکوکاپ سال ۹۹ ایران، پرشورتر از دوره‌های گذشته

لکوکاپ بزرگترین رویداد دانش‌آموزی در خاورمیانه است چرا که هزاران دانش‌آموز از سراسر کشور همزمان در یک روز به رقابت می‌پردازند.

لکوکاپ این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که در هر رشته که فعالیت کرده‌‌اند با ایجاد بستری مناسب، خلاقیت‌ و مهارت‌های فراگرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان به رقابت بپردازند. همچنین نفرات برتر لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی فرستاده می‌شوند که هر سال در یکی از کشورهای تحت پوشش لکو برگزار می‌شود.

لکوکاپ در سه بخش برگزار می‌شود:

1- لکوکاپ استانی

2- لکوکاپ ایران

3- لکوکاپ جهانی

شرکت لکو ایران سکوی پرتابی برای دانش‌آموزان است تا به مسابقات بین‌المللی لکوکاپ راه پیدا کرده و فرصت رقابت با رقبای بین‌المللی خود را تجربه کنند.

لکوکاپ ایران در سال ۹۹

لکوکاپ ایران سال گذشته با حضور حدود 5000 دانش‌آموز 3 تا 18 ساله در 18 رشته متفاوت در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. 100 نفر برتر مسابقه لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی 2020 که در تاریخ 15 الی 17 اسفندماه 98 در دانشگاه Gazi آنکارا برگزار شد، اعزام شدند و آن‌جا با صدها دانش‌آموز دیگر از کشورهای منطقه و سایر کشورهایی که لکو در آن‌جا شعبه دارد به رقابت پرداختند.

دانش‌آموزهای آموزش دیده در بیش از 300 شهر کشور و در رشته‌های متنوعی از قبیل لکوروبو (روباتیک)، لکومس (محاسبات ذهنی و چرتکه ای )، لکوکیدز (مهندسی خلاقیت)، لکوکیو (مزرعه فکر)، لکولب (علم آزمایشگاه)، لکوپل(پل ماکارونی)، لکوفلای (هوافضا)، لکوتری دی (طراحی سه بعدی)، لکودومینو (دومینو)، لکوکمیکار (ماشین سوخت شیمیایی)، لکومجیک (مدارهای الکترونیکی)، لکوسام (سرعت انتقال محاسبات)، لکوبیو (جراحی و تشریح جانوری )، سازه های خلاق و …باهم به رقابت می‌پردازند.

 

برای لکوکاپ استانی آماده اید؟
برگزاری لکوکاپ استانی در تاریخ شانزدهم و هفدهم بهمن ماه 1399 در سراسر کشور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26323611-021 تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *