چطور با اخذ نمایندگی لکو کسب درآمد کنیم؟

بسیاری از ما در جستجوی کاری هستیم که هر ماه مبلغی مناسب به عنوان حقوق از سمت شرکت به حساب ما واریز گردد. طبیعتا در چنین سیستم‌هایی امکان رشد و پیشرفت شغلی چه از لحاظ جایگاهی و چه از لحاظ مالی‌، کاری بسیار سخت خواهد بود. راهکار دیگر آن است که فرد خود یک کارآفرین بوده و شرکت خود را تاسیس کند. اما این کار نیز نیازمند سرمایه اولیه و پذیرش ریسک‌های زیادی است که ممکن است منجر به شکست کسب‌وکار شود. اما راهکار بهتری نیز برای کسب درآمد بیشتر بدون ریسک‌های کارآفرینی نیز وجود دارد و آن اخذ نمایندگی از شرکت‌های فعال و برند است. لکو یکی از این شرکت‌های ارائه‌دهنده نمایندگی است که در حوزه تجهیزات پژوهش دانش‌آموزی بزرگترین شرکت در خاورمیانه است.

مزیت‌های اخذ نمایندگی لکو

برخلاف سایر شرکت‌های آموزشی و پژوهشی لکو هیچ‌گونه فرانشیز و درصد از فروشی از نمایندگان خود نمی‌گیرد.

لکو دارای محصولاتی با فناوری و با محوریت دانش بوده که آن ها را در اختیار نمایندگان خود قرار می‌دهد.

 

نماینده لکو شدن چه پیش نیازهایی دارد ؟

  1. نماینده لکو شدن نیاز به هیچ پیش‌نیازی ندارد.
  2. شما برای شروع کار نیاز به دفتر و مکان ثابت ندارید.
  3. برای شروع کار نیاز به مجوز خاصی ندارد.
  4. اغلب در شرکت‌های فعال در زمینه آموزشی و پژوهش دانش‌آموزی، نمایندگان می‌بایست درصدی از درآمد فعالیت‌های آموزشی خود را به عنوان فرانشیز آموزشی به شرکت مادر پرداخت نمایند که طبیعتا موجب کمتر شدن منابع مالی نماینده و در نتیجه کمتر شدن درآمد نماینده می‌شود. لکو با افتخار اعلام می‌کندکه همه درآمد آموزشی یک نماینده به عنوان درآمد نماینده محسوب می‌شود و شرکت حتی یک درصد به عنوان فرانشیز آموزشی از نماینده دریافت نمی‌کند.
  5. اکثر شرکت‌ها در یک و یا دو رشته آموزشی فعالیت می‌کنند که به نوعی در پاسخگویی به سلیقه‌ها و همراه نبودن با به روزترین رشته‌ها و متدهای آموزشی دنیا محدودیت خاصی دارند . لکو به عنوان بزرگترین تولید کننده و ارائه دهنده خدمات آموزشی در ۱۸ رشته متمایز فعالیت داشته که از این حیث نیز پاسخگوی نیاز نمایندگان و دانش‌آموزان عزیز می‌باشد.  
  6. نیازی به سرمایه اولیه و درگیری ثبت شرکت و درگیریه مالیاتی نیست.
  7. کسب درآمد چند میلیونی در ماه برای نماینده.
  8. کسب جایگاه اجتماعی مناسب به دلیل فعالیت با یک شرکت کارآفرین و دانش محور.

دفتر مرکزی لکو در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف قرار داشته و تمامی رویداد های آن از جمله لکوکاپ که یک مسابقه کشوری هست در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. لکو دارای شبکه بزرگی از نمایندگان در سرتاسر کشور است که عدد آن تا به امروز 200 بوده و نیز نمایندگان خارجی لکو در 10 کشور دیگر از جمله ترکیه، امارات و…. در حال فعالیت هستند.  

شما هم برای پیوستن به خانواده بزرگ لکو کافیست فرم زیر را پر کرده و در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما ارتباط گرفته و تمامی مراحل را به طور کامل برای شما شرح، و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

اخذ نمایندگی

برای شروع اخذ نمایندگی لکو فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.