تاریخچه برگزاری لکوکاپ:

لکوکاپ بزرگ ترین رویداد دانش آموزی در خاورمیانه می باشد.در این رویداد، هر ساله هزاران دانش آموز به طور هم زمان با یکدیگر به رقابت می پردازند و خلاقیت ها و مهارت های فرا گرفته خود را در زمینه های مختلف مورد سنجش قرار می دهند.

این رویداد در واقع سکوی پرتاب دانش آموزان برای ورود به مسابقات جهانی و بین المللی محسوب می گردد.

 

نحوه برگزاری لکوکاپ در سال گذشته و امسال:

در سال گذشته و امسال به دلیل وجود  بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانش آموزان عزیز، این رویداد بزرگ به صورت غیر متمرکز در سراسر ایران برگزار گردید. گرچه این کار چالش های اجرایی فراوانی را به دنبال داشت، اما با رعایت نکات و قوانین اجرا و همچنین داوری های دقیق و اصولی با موفقیت به سرانجام رسید.

 

 لکوکاپ ۱۸:

هجدهمین دوره جشنواره ملی خلاقیت های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران در تاریخ ۱۴ الی ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ به صورت غیر متمرکز و هم زمان در بیش از ۱۰۰ پایگاه منتخب و در قالب ۱۸ لیگ کارگاهی و مسابقاتی در سراسر کشور برگزار شد.

 

برگزاری لکوکاپ 18 به صورت غیر متمرکز
برگزاری لکوکاپ 18 به صورت غیر متمرکز و هم زمان

 

لیگ های شرکت کننده:

لیگ های مسابقاتی شامل:

لکومس(در قالب ۴ لیگ)، لکوسام(در قالب ۲ لیگ)، لکوکیو(مزرعه فکر) به صورت کتبی و عملی، لکوروبو(ربات فوتبال مقدماتی، متوسطه و پیشرفته)، ربات پارک نوری، ربات آتشنشان، ربات جنگجو مقدماتی و پیشرفته، لکولب(در قالب ۲ لیگ) و لکومجیک

و همچنین لیگ های کارگاهی در رشته های:

لکودومینو، لکوپل، لکوبیو و لکوپد(پژوهش دانش آموزی) برگزار شدند.

 

برگزاری لکوکاپ 18 به صورت غیرمتمرکز
برگزاری لکوکاپ 18 در بیش از 100 پایگاه منتخب در سراسر کشور

 

زمان اعلام نتایج لکوکاپ ۱۸:

نتایج این دوره از مسابقات پس از بررسی و بازبینی مجدد عکس ها و فیلم ها و همچنین پس از رسیدن کلیه داده ها و محموله های لکوکاپی به زودی بررسی خواهند شد و در اواخر فروردین ماه منتشر خواهد شد.

به امید موفقیت تک تک دانش آموزان پر تلاش و با استعداد لکویی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *