به گزارش روابط عمومی لکو ایران، دوره آموزشی تربیت مدرس در شهر اراک برگزار شد. این دوره در روز پنج شنبه مورخ بیست و ششم تیر ماه ۱۳۹۹، با حضور مدیر واحد آموزش لکوایران و مدرسین این واحد بصورت حضوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ارائه گردید.

در این دوره آموزشی که با هدف ارتقا سطح علمی مدرسین نمایندگی لکو در شهر اراک برگزار گردید، نه نفر از مدرسین حضور داشتند.

سرفصل های آموزشی 

سرفصل های تدریس شده در این دوره، عبارتند از:

  • لکوسام (سرعت انتقال محاسبات ریاضی)
  • لکومس (محاسبات ذهنی و چرتکه ای)
  • لکوکیو (مزرعه فکر)
  • لکوکیدز (مهندسی خلاقیت کودک)

 

ناصر شیرمحمد مدیر واحد آموزش لکوایران، با تاکید بر کیفیت برگزاری این دوره آموزشی، گفت: این دوره به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید. وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی  تربیت مدرس مدون سبب ارتقاء سطح علمی مدرسین و همچنین باعث ایجاد تمایز در ارائه خدمات به خانواده ها و دانش آموزان عزیز خواهد شد.

از آن جاییکه توسعه شبکه نمایندگی، یکی از دغدغه های اساسی لکوایران می باشد، علاوه بر مباحث آموزشی ویژه مدرسین، در این دوره به بیان راه کارهایی در جهت ارتقاء سطح فعالیت نمایندگی لکو پرداخته شد. راهکارهای ارائه شده پیرامون نحوه فعالیت نمایندگی در دوران کرونا و برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت بر بستر فضای مجازی مطرح گردید.

شایان ذکر است لکو ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامتی خانواده بزرگ لکوایران در سطح کشور،  با تقویت زیرساخت های خود در فضای مجازی، عمده فعالیت های خود را به بستر مجازی منتقل کرده است. این فعالیت ها شامل دوره های آموزشی مجازی، برگزاری جلسات ویژه نمایندگان و متقاضیان و ارائه خدمات و پشتیبانی آنلاین و … می باشد.

در همین راستا لکوایران جهت حمایت از شبکه نمایندگی خود، این بستر مناسب را  برای برگزاری دوره های آموزشی مجازی، در اختیار ایشان قرار  داده است. از ویژگی های بارز بستر مجازی لکوایران می توان به ارتباط دوسویه مربی و دانش آموز، دسترسی سریع و آسان به کلاس، ارتباط تصویری دوطرفه و پشتیبانی همزمان در طول برگزاری کلاس اشاره کرد که سبب بالا بردن کیفیت کلاس مجازی می گردد.

همچنین در پایان این دوره، به مدرسین گواهی حضور در دوره آموزشی رشته مربوطه از طرف واحد آموزش لکوایران اعطا گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزشی و ضوابط اخذ نمایندگی لکو در سراسر کشور اینجا کلیک نمایید.

 

تصویر دوره تربیت مدرس اراک

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *