Robomechanical.jpg

کلاس رباتیک؛ دنیای جدیدتر و فرصت های هیجان انگیزتر

در دنیای تکنولوژی محور امروز، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که کودکان و نوجوانان را برای آینده آماده کنیم. آموزش رباتیک به کودکان، می‌تواند تفکر خلاقانه و روحیه نوآورانه را در آنها افزایش دهد.

کارشناسان متخصص رباتیک و مربیان مجرب موسسه لکو ایران از سال ها قبل به اهمیت و جایگاه رباتیک در آموزش پی برده اند و شروع به ایجاد برنامه ها و پکیج های استاندارد آموزشی کرده اند که در قالب کلاس رباتیک، تمامی آنچه علاقه مندان به این حوزه به آن نیاز دارند را ارائه می دهند.

 دوره های رباتیک ما در بسیاری از شهرهای کشور ارائه می شوند تا تمامی کودکان سرزمینمان بتوانند از این فرصت ارزشمند بهره ببرند. با آموزش اصول رباتیک به فرزندانمان، می‌توانیم دنیای کاملاً جدید و فرصت‌های هیجان‌انگیزی را به روی آن ها بگشاییم.

همانطور که می دانید در عصر حاضر، هر کاری که ما انجام می دهیم تحت تأثیر تکنولوژی است. با کمال تعجب، بسیاری از والدین مطمئن نیستند که آیا باید فرزندان خود را در سنین پایین با فناوری آشنا کنند یا خیر. سؤالی که بسیاری می پرسند این است که آیا رباتیک می تواند به نوآوری فرزندانشان کمک کند؟

 برای اینکه متوجه شوید که چرا باید به فرزندتان اجازه دهید در مورد رباتیک بیاموزد، بسیار مهم است که بدانید آموزش رباتیک در دنیای امروزی چه اهمیتی دارد.

roboclass

چرا شرکت در کلاس رباتیک برای کودکان مهم است؟

دلایل مختلفی برای حمایت از اهمیت آموزش رباتیک وجود دارد. چه کودک عاشق ربات باشد یا نه، یادگیری در مورد کد نویسی و سایر مفاهیم مرتبط با آن، راه را برای آینده او هموارتر می کند. در ادامه به دلایلی پرداخته ایم که ثابت می کند شرکت در کلاس رباتیک، برای حال و آینده کودکان بسیار مؤثر و سازنده است.

کلاس رباتیک مهارت های مهندسی را آموزش می دهد.

از دیدگاه ما یکی از دلایل مهمی که کلاس رباتیک باید در هر نقطه ای از کشور در دسترس کودکان و علاقه مندان باشد این است که به کودکان و دانش آموزان می آموزد که چگونه به مشکلات فکر کنند. این یک مهارت ضروری در مهندسی است. این مهارتی است که همه باید از آن برخوردار باشند. موفقیت هر پروژه رباتیک با توانایی کودک در شناسایی و حل موفقیت آمیز مشکلات تعیین می شود. مفاهیم گنجانده شده در پکیج های آموزش رباتیک لکو ایران، مهارت های حل مسئله را به سرعت آموزش می دهند.

Robomechanical.jpg

رباتیک خلاقیت را توسعه می دهد.

آموزش رباتیک به کودکان یاد می دهد که چگونه خلاقانه فکر کنند. مهندس رباتیک باید بتواند راه حل هایی طراحی کند که از نظر فنی امکان پذیر باشند و پتانسیل موفقیت در برنامه های کاربردی دنیای واقعی را داشته باشند. علاوه بر این، شرکت در کلاس رباتیک، روحیه نوآورانه را در بین دانش آموزان پرورش می دهد زیرا آنها رباتیک را به نوعی بستری برای بروز خلاقیت خود از طریق پروژه های مهندسی می دانند.

رباتیک کار گروهی را تقویت می کند.

رباتیک یک پروژه تیمی است. فقط مهندسان رباتیک درگیر نیستند، بلکه کل گروه و مربی آنها مشغول کار تیمی خواهند بود. آموزش رباتیک به کودکان، می تواند کار گروهی را از طرق مختلف تقویت کند. کلاس رباتیک به کودکان کمک می کند تا مهارت های ارتباطی را در حین انتقال اطلاعات به تیم یاد بگیرند.

کلاس رباتیک برای بچه ها فوق العاده سرگرم کننده است!

هیچ تردیدی وجود ندارد که رباتیک برای کودکان بسیار سرگرم کننده است. بسیاری از کیت‌های رباتیک در دسترس هستند و دانش‌آموزان می‌توانند پروژه‌های رباتیک خود را با قطعات مختلفی که در دسترسشان قرار می گیرد طراحی کنند و به سرانجام برسانند.

رباتیک استقامت و صبر را می آموزد.

کلاس رباتیک به بچه ها استقامت و صبر را می آموزد. وقتی چالش‌های ساخت پروژه های رباتیک خیلی سخت می‌شوند، از آن به عنوان یک فرصت یادگیری برای تسلط بر مفاهیم طراحی رباتیک استفاده می‌کنند.

کلاس رباتیک کمک می‌کند تا کودکان در حوزه فناوری باهوش‌تر شوند.

بچه‌هایی که با رباتیک آشنا شده‌اند، اغلب علاقه بیشتری به فناوری و علم نشان می‌دهند. رباتیک تماماً در مورد مهندسی است، بنابراین کودکان یاد می گیرند که کامپیوترها چگونه کار می کنند. نشان داده شده است که کلاس های رباتیک نمرات ریاضی دانش آموزان را بیش از 50٪ افزایش می دهد! این به آنها کمک می کند تا مفاهیم را بهتر درک کنند، زیرا ذهنیت آنها در زمینه فناوری را تقویت می کند.

به عنوان والدین، بهترین راه برای کمک به فرزندانمان این است که آنها را برای آینده آماده کنیم و آموزش رباتیک به فرزندان یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است!

آموزش در کلاس رباتیک و شرکت در مسابقات ملی و بین المللی

یکی از اهداف شکل گیری کلاس رباتیک در مجموعه ما، آموزش فناوری رباتیک به کودکان و نوجوانان و همچنین جوانان در بازه سنی 9 تا 18 سال، به منظور آمادگی آنان برای شرکت در مسابقات استانی، کشوری و جهانی بوده است. شرکت در مسابقات رباتیک می تواند مزایای فوق العاده ای برای علاقه مندان به این حوزه داشته باشد.

  • دانش‌آموزان به فرصتی برای ملاقات با افراد هم سن و سال خود که علایق مشابهی به یکدیگر دارند، دست خواهند یافت.
  • به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های رهبری و کار گروهی را بهتر بیاموزند.
  • به دانش آموزان اجازه می دهد تا به منابع آموزشی که به رشد آنها کمک می کند دسترسی پیدا کنند.

  • به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا کمک‌های مالی، بورسیه‌های تحصیلی را دریافت کنند و شانس آنها را برای ورود به کالج‌های خوب در آینده افزایش می‌دهد.
  • نقش مهمی در نزدیک شدن و سرگرم کننده تر کردن علم و فناوری دارد.
  • مهارت های ارتباطی را می آموزند و یاد می گیرند که چگونه در پروژه های گروهی به طور مؤثر با دیگران همکاری کنند.
  • به دانش آموزان کمک می کند تا الگوهایی را پیدا کنند و با آنها تعامل داشته باشند که آنها را تشویق و ترغیب می کند.
  • به دانش آموزان فرصتی برای ایجاد دوستی های جهانی و کسب تجربه کار با افراد با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف می دهد.
  • چنین مسابقاتی به ایجاد زمینه ای برای آینده شغلی دانش آموزان کمک می کند.
  • این به آنها اجازه می دهد تا خود را با یک جامعه درگیر کنند و احساس کنند بخشی از یک گروه همفکر هستند.
  • کودکا
  • به دانش آموزان کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را درک کنند تا بتوانند روی آن مهارت ها کار کنند.
  • کودکان را قادر می سازد تا برای نقش ها و مسئولیت های آینده خود بهتر آماده شوند.

به محصولات کمک آموزشی رباتیک لکو نگاهی بیندازید

دوره ‌های رباتیک لکو ایران به فرزند شما کمک می‌کند تا دنیای رباتیک را با یک مربی که او را همراهی می‌کند کشف کند. بنابراین، وقت خود را برای مطالعه بیش از چند ده کتاب در مورد رباتیک تلف نکنید. با مراجعه به وبسایت www.leco.ir در کلاس رباتیک ما ثبت نام کنید و یک برنامه درسی قوی به دست آورید. این برنامه به شما کمک می کند استعداد خود را در مسابقات رباتیک ثابت کنید و فرصت های پیش روی خود را کشف کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *