در دورانی که مردم دنیا، با تمام مشکلات پیش رو، اما با آرامشی نسبی زندگی خود را می گذراندند، خبری  تکان دهنده و ناگهانی، دنیا را در شوکی بزرگ فرو برد و آن شیوع  ویروس کرونا در سراسر جهان بود.

ویروس کرونا با جنجال، هیاهو، ترس، اضطراب و نگرانی آمد. در میان تمام نگرانی ها، کادر درمان و پزشکی کشور، با روحیه ای خستگی ناپذیر و وصف نشدنی در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرارگرفتند تا به ما نشان دهند نه تنها دلهره و اضطرابی به خود راه نمی دهند، بلکه با لبخند و صبوری خود، جهت رسیدگی به بیماران کرونایی اقدام می کنند.

بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره گر تلاشهای ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران و همکاران بخش خدمات سلامت هستند. در دوران کرونا، روزهایی را سپری می کنیم که نه آغوشی به گرمی و نه دستی به دوستی نمی تواند حتی برای عزیزترین نزدیکانمان گشوده شود. در این دوران تمامی کادر درمان کشور بی پروا، دست شفا به سوی بیماران دراز کرده و به قیمت جانشان پذیرای بیماران هستند. این از خودگذشتگی و جان فشانی، خاطرات حماسه‌هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند.

خانواده لکو قدردان شماست

در روزهایی که انسان در جستجوی رحمت الهی دست به آسمان است و امیدوار، می‌ توان گفت اگرچه مسئولیت کادر درمان، حاصل سال ها تلاش خستگی ناپذیر است، اما به یقین پرستاری از این بیماران تا پای جان مسئولیتی نیست که خداوند به بهای آموختن علم و دانش به شما هدیه کند. بلکه بی شک شما برای این روزهای سخت برگزیده شده اید تا به فضل الهی و مانند فرشته ای زمینی، مرهمی بر دل بیماران باشید.

 شرکت لکو ایران نیز، در جهت تقدیر از زحمات و فداکاری های این عزیزان، اقدام به برگزاری پویشی سراسری تحت عنوان خانواده  لکو  قدردان  شماست، در سراسر کشور کرده است. در این راستا، شرکت لکو، با تهیه و ارسال تقدیر نامه و پکیج های آموزشی در جهت تقدیر از کادر درمان بخش کرونای بیمارستان های سراسر کشور برآمده و شهر قم، به عنوان اولین شهر شرکت کننده در این پویش و پیشگام در اجرای طرح  قدردانی از کادر درمان بخش کرونا محسوب می گردد.

لازم به ذکر است، پویش خانواده لکو قدردان شماست ، در روزهای آتی در شهر تهران و سپس با همکاری نمایندگی های لکوایران در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت لکو به نشانی www.leco.ir  مراجعه و یا صفحه ما را در اینستاگرام به نشانی leco.ir  دنبال کنید.

خانواده لکو قدردان شماست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *